31.1.12

Har du opplevd tvang?

Truet med tvang
- Ja, det er Sigrun.
- Er det Sigrun Tømmerås jeg snakker med?
- Ja, det er det.
- Dette er bydelsoverlege Hans Vold.
- God dag.
- Jeg har fått en melding om at du klager på støy, og ...
- Ja, det er støy fra tekniske installasjoner i huset. Jeg får ikke sove på natta.
- Du er psykisk syk.
Les resten

Tvangsmedisinert
Høsten 1997 utviklet jeg en livstruende bivirkning av medisinene, som det tok meg hele 1998 å rehabilitere meg rent fysiologisk fra. Medisinene påførte meg en bevisstløs tilstand og kroppen ble stiv. Etter at jeg våknet gjennomgikk jeg alle stegene fra å være langvarig intravenøst ernært, via etterhvert å bli matet med flytende føde og små brødbiter, til etterhvert å kunne klare å gripe mat med egne hender ...
Les resten

Har du blitt truet med tvang eller vært utsatt for tvang? Del den i bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

Motta nye innlegg på e-post.