17.5.12

Hos psykiateren

«Du er faen meg klin gæren,» sa jeg og reiste meg for å gå. Doktor Lykke pekte iherdig på stolen min, en stum formaning om at jeg skulle sette meg igjen, men jeg var ferdig.

«Dette er jo bare tull,» mumlet jeg, mest til meg selv, mens jeg gikk mot utgangsdøren. Doktor Lykkes ansikt hadde antatt en rødfarge som tydet på at hodet hans var i ferd med å eksplodere, og han kastet rasende skinnpermen med notatblokken i gulvet. Idet jeg skrittet over terskelen ut i den virkelige verden, nærmest hveste han etter meg: «Du får ikke flere timer hos meg.»

Les innlegget "Om å bli møtt i psykiatrien" på bloggen RADIANT SOLITUDE http://radiantsolitude.blogspot.com/2012/04/om-bli-mtt-i-psykiatrien.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

Motta nye innlegg på e-post.