13.6.13

Historier fra beltesenga

Sykepleieren sier «Nå gråter du sånn som små babyer gjør»! Jeg reagerer og ber henne slutte å si sånt. «Jeg er også et menneske, jeg har også rett til å si det jeg synes», sier hun så. Deretter får jeg høre at min reaksjon på hennes ord, har bevist at jeg ikke er rolig, etterfulgt med trusselen om å bli liggende enda lenger i beltene. 

Timene i beltesenga, og de formanende kommentarene fra sykepleieren gjorde at jeg satt igjen med følelsen av verdiløshet og mismot. «Du vet godt hva du gjør», og «Dette er veldig kontrollert», var sykepleierens ord. «Liker du å ligge i belter?» sier hun så.

Les blogginnlegget Historier fra beltesenga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

Motta nye innlegg på e-post.